maandag 18 februari 2013

TRAVEL: Eliza was here





De oplettende lezer weet misschien al wel dat ik geen type ben voor het grote massatoerisme. Ik krijg echt kippenvel als ik aan massale all inclusive hotels denk en mij zal je ook niet snel een geheel georganiseerde reis zien boeken.

Wat ik dan doe? Een appartementje tussen de locals op Ibiza of in Barcelona. Afgelegen huizen in Spanje, kleine B&B's of boetiekhotelletjes. Ja, daar maak je mij blij mee.

Het is al weer jaren geleden dat ik Eliza was here tegen ben gekomen. Ik werd nieuwsgierig door de advertenties in de betere vrouwenbladen en verdiepte me in het concept. Sjonge, weer zoiets waarvan ik dacht: had ik dat zelf maar verzonnen.

Wat een ontzettend fijn en goed concept is Eliza was here. Eliza was here biedt bijzondere en unieke vakantieadresjes rond het Middenlandse Zeegebied. Centraal staat kleinschalig genieten. Geen hordes toeristen, maar onontdekte plekjes weg van het massatoerisme.

De slogan van Eliza was here? Waar iedereen rechts afslaat, gaat Eliza linksaf. Eliza reist, ontdekt en deelt haar mooiste bevindingen met jou. Een vrouw naar mijn hart kan ik wel zeggen ;)

 photo 0025_zps80424b82.jpg

 photo MUNXNUMZ_INT_01_zps394d18cf.jpg

 photo IMG_4406_zps193576f4.jpg

 photo KAPSKAPZ_INT_06_zpsf3589009.jpg

 photo P1040396_zpsfd94dfd8.jpg

 photo LETHE24_zpsce329c9a.jpg

Eliza was here heeft een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site en je kunt er uren rondkijken en wegdromen bij al het moois dat wordt aangeboden. Van goed betaalbaar tot mega luxe, er is voor ieder wat wils. Ja, ik ben fan en kan niet wachten tot het eerste Eliza was here reisje!


Wat vind jij van dit soort vakanties?



Foto 1 t/m 3 Jolien, rest via Eliza was here

25 opmerkingen:

  1. Wauw! mooie foto's Jo

    xx Nien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende dit nog niet maar dit is wel ideaal zeg. Ik ga eens een kijkje nemen, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Briljant! Ik ga zeker even kijken. Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ziet er goed uit! Ik heb zeker ff kijken! Thanks for sharing...
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende deze organisatie ook al, en zie hier steeds meer reclame dingen van. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ook niet ;) Wat een prachtig concept.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, dat is inderdaad briljant bedacht! Zou ook wel iets voor jou zijn geweest om te verzinnen, ik zou er in elk geval op vertrouwen dat als ik dezelfde vakantie boek als jij ooit hebt geboekt, dat het dan een fijne vakantie zou worden!
    Ik ben alleen wel zo'n stumperd die op het massatoerisme afgaat, puur omdat het lekker makkelijk is :p Maar op die manier een vakantie boeken lijkt me ook wel wat :) (is altijd nog stukken makkelijker dan zelf uitstippelen waar je heen gaat en wat nu leuk/mooi/boeiend is)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het ook vaak in tijdschriften, echt een fantastisch concept!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Mooie foto's en echt een super goed bedacht concept.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een aantal jaar geleden ben ik met Eliza naar Kreta geweest en later nog een keer naar Portugal. Beide prachtige huisjes op prachtige plekjes!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt heel erg positief! Ga ik eens naar kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he, ik kende het al! Ik dacht eerst dat het een op zichzelf staande organisatie was maar het is een onderdeel van subweb! Dat had ik echt nooit verwacht maar ze doen het wel heel goed om zich zo 'anders' te positioneren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan echt zo wegdromen bij die site... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben de afgelopen twee zomers met Elize op vakantie geweest! Naar Kefalonia en naar Corfu. Het is echt top en wat hebben we genoten. Het was betaalbaar (we zijn immers studenten), maar de service van Eliza is geweldig en het voelde echt exclusief! We zaten lekker een beetje afgelegen en tussen de locals, super lieve mensen, kleinschalige appartementencomplexen, en soms het hele zwembad voor ons alleen! Op de websites staan ook altijd leuke tips voor wat er in de omgeving te doen is. En het leuke is dat je met kerst een klein cadeautje krijgt als je dat jaar met Eliza op vakantie bent geweest :) dit jaar kruiden en receptenkaartjes, en het jaar ervoor een mooi reisdagboekje. Aanrader!! Zeker als je niet van dat massatoerisme houdt, ik vind dat echt verschrikkelijk: als je dan terug komt van vakantie heb je nog geen idee waar je geweest bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, klink erg leuk. Ik vind het ook leuk om zelf dingen te kunnen ontdekken, dat niet iemand anders dat alvast voor je gedaan heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben een keer met Eliza was here naar Mallorca gegaan en het was heerlijk. Echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een goed concept! Misschien toch maar een keer via deze organisatie een vakantie regelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk concept inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal mee eens :) Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhh ik ben nu al helemaal fan van die eliza!
    Ik hou echt niet van massatoerisme... blijf nog liever thuis dan dat ik naar een resort all-inclusive ga... Thanks vooor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ziet er leuk uit! ik kende het nog niet, dus ga even een bezoekje brengen aan de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kende het concept, maar nog nooit echt een kijkje genomen. Klinkt niet alleen goed, maar ziet er ook goed uit. Leuk dekbed trouwens, die met de 'visjes-look';) Ik ga de site NU ff bekijken =)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eliza heeft altijd zulke leuke dingen, ik vraag me altijd af hoe de site ontstaan is!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top