donderdag 29 november 2012

HOTSPOT: Girls Night @ La Pizza Rotterdam


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Het is alweer even geleden en Annemerel heeft er ook al over geschreven, maar toch wil ik jullie deze Hotspot niet onthouden. En waarom niet? Omdat ik nog nooit eerder heb geschreven over dit restaurant (een van mijn lievelingetjes) in mijn eigen stad.

La Pizza is zo'n tentje waar je na een lange dag heerlijk aan de bar neerploft voor een wijntje en een stuk pizza. Of het tentje waar je helemaal opgetut naartoe gaat voor een eetafspraak. Zo'n tentje dat altijd, geen uitzondering, he-le-maal vol zit (foto van interieur helemaal aan het einde van de avond genomen). Zo'n tentje waar je niet kan reserveren en waar ze niet moeilijk doen over het delen van eten of als je alleen voorgerechtjes wil bestellen omdat je daar toevallig zin in hebt.

En dan het gezelschap van die avond. Want dat was nog het beste van alles. Deze meiden he? Ze zijn gewoon top. Dames met passie en een doel. Zo gek hoe je elkaar pas een paar keer ontmoet hebt en een hele avond wegkletst alsof je elkaar al jaren kent. Annemerel is net zo'n enthousiasteling als ik ben en bij haar denk ik vaak: ''euuh.... hallo...! herkenbaar!''. Fleur is vooral heel erg grappig, ik lig continue in een deuk om haar. Lin en ik delen dezelfde voorkeuren en interesses in voornamelijk eten, zij bestelde en ik at. Had het zelf niet beter kunnen uitkiezen. Ashley Lynn is heel lief en oh wat is ze mooi, ze heeft een engelengezichtje (no kidding). En tot slot Marieke, lief, gezellig en zo'n meisje waarvan je stiekem denkt dat ze een leuke vriendin zou zijn.

Ja mensen, zoveel gezelligheid en dat allemaal dankzij Le Blog (en natuurlijk La Pizza)!

Iemand ooit bij La Pizza gegeten?

23 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit zeg! Het is wel een beetje ver van mij deur dus ik ben er nog niet geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke meiden!
    Ik kende la pizza niet, hebben ze meerdere vestigingen?
    Het lijkt een beetje op vapiano!
    De steenoven op de foto vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het niet, maar het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had dit restaurant inderdaad al bij Annemerel gezien, maar het is helemaal niet erg om er nog meer leuke foto's van te zien! Het eten ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel erg gezellig uit! En met die tekst erbij, ik geloof je meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig! En erg leuk en lekker natuurlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er lekker uit! En wat een lief stukje heb je geschreven over de meiden met wie je was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa was een fijn avondje. En die tweede foto is toch nog goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke avond denk ik, en lekkere maaltijden! Mmm
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel!
    Ik ga zeker een keertje eten bij La Pizza, want heb er alleen maar goede verhalen over gehoord!!
    Leuk groepje meiden bij elkaar zijn jullie volgens mij ;)

    X Charlot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er lekker uit! En jullie lijken me een leuk stel meiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah dat ziet er heerlijk en gezellig uit! Hoop je snel weer eens te zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet eruit als een heel gezellige avond!! Wil graag een keertje bij dit tentje gaan eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb daar al een keer gegeten en het was heerlijk. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LIEF!!! Ik zit hier met een enorme grijs. Was een heel fijn avondje en ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen! Snel weer meeten! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken het nog niet! Waar zit het dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat jullie zo'n fijne avond samen hadden! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top