zaterdag 18 februari 2012

Vicini Rotterdam











Van de eigenaren van Dudok (als ik me goed heb laten informeren) zit in Rotterdam sinds kort Vicini. Ik heb er aardig wat middagen en avondjes gespendeerd aangezien ik echt om de hoek woon.

Het is er heerlijk vertoeven. Op zondag na een lange wandeling door het Kralingse bos is het een heerlijke plek om je op te warmen met een kopje thee en een gebakje. Ook leent het bar gedeelte zich uitstekend voor een borrel aan het eind van de dag met een bord antipasti om de eerste honger te stillen. Eten kan je zo gek maken als je wil. Gewoon een pizza of een pasta (die overigens heel erg lekker zijn) of echt een avondje tafelen met een 3 gangen diner, het kan allemaal!

Honden, kinderen, yuppen, studenten en huismoeders, het publiek is gevarieerd en de sfeer is heel relaxed en informeel. Gaat dat zien!



22 opmerkingen:

  1. ooo wat ziet dit er heerlijk uit!
    hele mooie foto's ook! wow.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat ziet dat er gezellig uit zeg! Jammer dat ik niet echt dichtbij woon, maar lucky you! haha
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit! En heel niet-Nederlands ook, wat juist heel erg leuk is ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh dat bord met antipasti <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ziet dit er mooi uit zeg! (: Ook het 'ruwe' onaffe interieur van de keuken vind ik erg mooi! :) Ik ben benieuwd naar de rest van je adresjes, dan toch maar eens een tripje plannen richting Rotterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this place is so cute. I love to visit that kind of restaurants, the ones with charm. As always your photos captures this cozy feeling. Nice post. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat bord met al die heeeeeerlijke dingen er op! Jammer dat ik zo ver weg woon anders zou ik er zeker eens gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er té lekker uit. Als ik weer een keertje in Rotterdam kom (ik was er vorige week nog..) weet ik nu waar ik moet lunchen haha.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's, ziet er goed uit het eten X

    Love,
    Zizi: www.zizistyling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah dit tentje ziet er echt heerlijk uit! Zou ik ook wel een dag kunnen vertoeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's en het ziet er inderdaad gezellig uit. Ik vind het tof om van die dingen op een site te ontdekken, zeker als je af en toe in die grootsteden komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet erg goed uit! Ik waande me al even in Italië zelfs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahh, wat heerlijk al die kleine hapjes!! Erg mooie foto's ook :)

    www.glowfromtheinsideout.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo ik heb eindelijk tijd om je blog eens goed te bekijken, afgelopen week zag ik alles driedubbel..
    Echt super leuke updates heb je, hele mooie foto's! Ik ken Rotterdam ook nog niet zo goed, ik ben er ooit in Boijmans van Beuningen museum geweest (was erg leuk!), in de primark (mwoah) en een dagje kunsthal/Hotel New York (ook leuk!). Maar verder trekt Rotterdam me niet zo, vooral omdat ik dus ook niet zo goed weet wat er precies te doen is. Dus super leuk je posts!
    Sowieso heb je de laatste tijd veel (en vaak!) leuke updates :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is zeker een bezoekje waard! Ziet er super gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dat ziet er super gezellig uit.
    Echt even onthouden :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing pics!

    xx
    http://eugenemarseille.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah bedankt, daar ga ik snel eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Hij stond ook in de vt wonen special, maar ik baalde een beetje toen ik erachter kwam dat het best ver uit het centrum is de hopper wil ik wel gaan proberen, ben je daar bekend mee? Echt heel leuk die Rotterdam Posts!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top